2.-5.3.2017

TAMPEREEN MESSU- JA URHEILUKESKUS

TAMPERE EXHIBITION AND SPORTS CENTRE

LanTrek Ry:n hallituksen lausunto LanTrek 2017 Jimm's CS:GO Professional -turnauksen pudotuspelien lohkomuutoksista

CS:GO -turnauksen pudotuspelien lohkomuutoksista johtuen kaksi aikaisemmin samassa lohkossa pelannutta joukkuetta kohtasivat uudelleen pudotuspeleissä. Syyt muutokselle liittyivät tapahtuman ja yhteistyökumppaneiden aikatauluhaasteisiin sekä pelaajien henkilökohtaisiin syihin. Muutokset otteluiden asetteteluun koettiin välttämättömäksi, jotta turnausta voitiin jatkaa.

Valittuun ratkaisuun päädyttiin pitkällisen harkinnan jälkeen ja asia käytiin läpi yhteistyössä joukkueiden kanssa ennen ottelua. Vaikeasta asettelupäätöksestä huolimatta turnaus pelattiin onnistuneesti loppuun.

LanTrekin turnausorganisaation johto on käsitellyt tapauksen siäisesti sekä esittänyt ratkaisunsa Suomen elektronisen urheilun liiton edustajalle. Pahoittelemme tilanteesta pelaajille mahdollisesti aiheutunutta haittaa.

-LanTrek Ry